Tjoko!!

Sitter just nu i bilen med Bells på väg in till staden för lite shopping! Tänkte att jag skulle försöka få tag på ett snyggt iPhoneskal som herr Munther ska få signera hihi! får väl se vad jag hittar;)

Jag har dock sjukt ont i min mage just nu, så vi får väl se hur det blir med LBS i eftermiddag, om jag klarar av att stanna så länge om magen inte vill samarbeta.. Men lets hope for The best!! Vill verkligen checka in deras fotostudio, hihi..
Nu ska vi bara lämna av Bells syrra på ridskolan, sen landar vi i kstad o då tänker jag se till att få tag i some frulle!
Bloggar mer sen! O glöm inte att kolla min Tumblr för bilder under dagen ;D

Fellowpellowmarshmallow! xx



Kommentarer
Amanda Eriksson

Mycket fin blogg hörredu!

du har även blivit utsedd till dagens blogg: http://therearemiracles.blogg.se/2011/october/erika-lind-dagensblogg.html

2011-10-22 @ 11:48:22
URL: http://therearemiracles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0