Svar på Hanna's frågor!

Lovade my friend Hanna att hennes "senare" frågor skulle få ett helt eget inlägg med svar,
so here it goes! ;D
(Puss Gurkis!)
1.Kaviar på choklad eller i coca cola?
-Jag hatar kaviar, men if I had to choose, skulle jag nog valt på choklad. ;-)

2.Sköldpadda eller minigris som husdjur?

- Hehe, jag har faktiskt haft en sköldpadda som husdjur en gång i tiden! Eller.. well, hon bodde ju i ett akvarium (? haha),
men det kan man väl kalla husdjur ändå, right? Hon hette Selma, höhöhö ..och jag har alltid velat ha en minigris! Så.. MINIGRIS FOR THE WIN! :D



3.Om du fick vara osynlig för en dag, vad skulle du göra då?


- Smyga mig in i One Directions omklädningsrum for sure!! Namnam.




4.Har du någon gång velat springa fram till Göran Persson och ge han en krona? :D


- Om jag har! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0