my neighbourhood! -at night.

nästan pinsamt dåliga bilder.. Haha.
dock har jag inte iPhonen att skylla på i detta läget,
så det får bli att skylla på att min nikon inte längre är speciellt samarbetsvillig.. (gah!)
så till dessa bilder använde jag min urkassa digitalkamera. bara för att!
kände att jag behövde ha något att lägga upp eftersom min fantasi och tankegång är på minus fyra hundra atm.
& att ha sovit ca. tre timmar inatt är ju göttans. -eller icke! och förkylning på det.
WEHÅÅ! Life's on top... ;) Haha. "tyck synd om mig" typ. Lever på honungsvatten och knaprar Dr. Drüles som vardagsgodis. Biebers julplatta i lurarna gör saken en hel del bättre dock. Höhö..
"Hey angel in the snow I'm under the mistletoeYou are the one for my very own Christmas loveTell Santa I'm cool this yearMy present is standing right hereThank God above for my very own Christmas Love" Lalalaaa.. -Världsklass måste jag säga! Bananas så bra!
jaja. nu ska jag dra mig ut till la kitchen och göra lite nytt honungsvatten.
i'll see ya when i see ya!


Fred ut!
/E.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0