One more thing ..

Det här med Cody..
Sen jag svarade på frågorna ang. honom här på bloggen har jag blivit överöst av frågor om mig & honom överallt..
- Han är ingenting jag vill prata om. Det är historia. Några utav mina nära vänner vet hur det ligger till,
och helt ärligt tycker jag nog inte att fler behöver veta. Jag klarar mig liksom så bra som det redan är..
Om jag hade berättat för alla er som undrat så vet jag att ni hade behandlat mig annorlunda,
och det är inget jag alls är intresserad utav. Så, ni som redan frågat osv. om oss, det är lugnt,
men ni behöver ju inte fråga mer. Okej? Det är inte alls som jag är ohövlig eller något, jag vill bara inte prata om det.
Hoppas verkligen det är okej. Jag borde inte ha svarat på frågorna ang. honom på Frågestunden över huvud taget egentligen,
men men, we all make mistakes, right?!
Förlåt, men jag hoppas att ni förstår!
Massa Pussar till er. 

/E.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0