Jafet och Malin! =lyckad Söndag!

HOJT!!!
Idag har varit skitbra känner jag..
hihi. Mötte upp Malin aka. 007 inne på Tågstationen i stan, sen vandrade vi runt lite i tivoliparken o snackade lite (hm... lite kanske inte är riktigt rätt ord egentligen, heheh), sen runt klockan fyra gick vi in på teatern och kollade på Jafet när han uppträdde där!! Killen är dögrym.. och såååååååååå snygg! shiiiit..
Haha.. Tja... Sen gick vi ut o Jafets kompisar raggade på Malin HAHA. Gick väl ...sådär;)
I alla fall så var det jättekul att träffa Malin igen! Inte träffats sen Ulrik spelade i Malmö i september.. ouch.
Dock ses vi ju redan på Lördag igen, då herr Munther spelar på Kb, hihi..
Jaja.. Nu ska jag slänga i mig lite käk sen ska jag gå och lägga mig med tanke på att det är skola imorrn! öh, wohoo?!
..vi hörs! ;) xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0