Hejhallå!

Tjoflöjt, tjolahoppsan, tuttifrutti, tjenixen, hojt! Whats up?
Jag sitter i skolan o försöker bli klar med mitt Fysikarbete.. Wehåååå vad kul jag har!! Ja, just därför jag sitter o bloggar istället, hehehe..
Kan ni något om plast?
Gillar ni bananer?
Kommer ni från Jupiter?
Är ni allmänt bananiga?
Är ni kära i en Munt(h)er typ?
Jag vet inte vad det där var, right ^-- there! Så fråga inte.. skyller på min urkassa fantasi såhär på morgonkvisten! höhö.
Har jag berättat förresten att jag ska gå på tre Bullkonserter till nu inom två veckor?! Om inte.. Så är jag skittaggad!! Götlaborg på Torsdag, Malmö på Lördag, o sen Kungsbacka på ...*tänker* lördagen efter det!
Hihi, attans bananer vad kul det ska bli!
Ska försöka att träffa honom lite mer dessa gångerna har jag tänkt.. har ju bara blivit på signeringarna de andra gångerna, sooo.. I want to talk to him fo realz this time u know! Haha..
Fast sen skulle det ju nog bli en privatspelning i början på nästa år med soooo.. ;)
Men i alla fall, nu måste jag verkligen fortsätta på arbetet!! Slutar om tre min. HAHA. Woups...
Vi hörs senare!
Toodiloo x



Kommentarer
hanna banan gyulai

Tut!

Plast är inte min grej.. så nej! ;)

Eftersom jag har tandställning äter jag inte äpplen så ja får ju ta bananer då! ;) haha :)

Klart jag kommer från jupiter, vad annars lilla vännen? Jag är ju knappast en mars människa.. daahh

Bananing? -Ohja. Det kan man lugnt säga! Är du?

Jupp, tänkt för att det faktiskt kan vara så att jag är det! Fin fin 17årig blondin från göteborg som alltid är munt(h)er, inget man tackar nej till :D durå?



HAHA AWESOME FANTASI GUUURL! By the way, du kände för att ha med ordet banan mycket i den texten va? Hahaha :D :D



Jskajwgehwiqiqjshsjshs va jag är avundsjuk! Hoppas du får mer tid med honom :')<3

2011-10-20 @ 22:00:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0