Guten morgen!

Fick nyss ett mess från Malin att iPhoneappen fungerar igen, så jag hoppas detta postas nu, hahah!
I alla fall, så har jag nyss skrivit kemiprov, o det gick rent åt pipsvängen eftersom jag glömt plugga! Hoppas jag får godkänt iafl, håll tummarna!
Igår så var jag o resten av 9A på gymnasiemässa i kstad arena, vilket var riktigt kul! Ändrade mina planer när det gäller plugget litegrann, har bestämt mig för precis vad jag ska göra! Känns grymt bra. :) Ska snart dra på Livskunskap, men börjar inte förrän om typ tjugo minuter, så jag sitter kvar här på min gröna bänk mittemot SO klassrummet o bloggar, lol.
Så.. Hur har ni det? (haha, idetorka much?! ..jag mår rätt okej idag! Bättre än häromdagen i alla fall, så det är ju ...bra! Hahahha, nu ska jag sluta sitta här o skriva en massa babbel som ingen är intresserad av att läsa ändå! Jag vet ju inte ens om det kommer postas, höhöh..
Förresten, så har jag tänkt börja med att lägga upp "dagens outfit" här på bloggen! Tycker ni det låter bra? Kommentera vad ni tycker! :D
Possaaarr <3



Kommentarer
erica

ja, dagens outfit hade varit trevligt! ;)

2011-10-14 @ 14:19:57
URL: http://ericannilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0