götlaborgare är världens härligaste folk! =it's a known fact!

Hallåhallå!
Natt check-in här idag, ni får ursäkta för det!
Orkar inte riktigt sammanfatta helgen just nu, den har varit en sjuhelsikes röra! ..riktigt retro.
Ligger i alla fall, (äntligen!!), hemma i min egen (ovanligt mysiga..) säng, efter att sovit borta hela helgen!
Håller på att ladda ned ett par nya foto -redigerare på Ajfånen som jag tänkt roa mig med mellan lektionerna imorrn! Bra va?
-I think so! ;)

Ahja, jag ska väl försöka sova nu antar jag! Fast mamma babblar fortfarande på skajp med sin götlaborgare..
Mysmysigt värre!
(hon kan inte sluta le. haha, sötmamiiii!)
ajjjjaa, men..

give me a sweet dream or a beautiful nightmare..
guten nacht! xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0