Fridaaay!

Heeeej, hallåååå! *låter som de två överirriterande tjejerna i den där tvreklamen ni vet!*

Sitter hemma hos mormor o käkar dagens första mål! (känns rätt bra efter att ha gått urhungrig i skolan sen kl kvart i åtta imorse kan jag ju säga!)
Ska käka klart, sen hoppar jag in i mormors duschkabin, sen hämtar mamma mig, så drar vi hem snabbt o packar some stuff, sen blir jag utskjutsad till Bella for the weekend!!
Idag blir det nog mest plugg, men sen direkt imorrn bitti så drar vi oss in till staden för att shoppa o fixa lite saker. Sen mot eftermiddagen blir det av att dra oss bort till LBS som har öppet hus! Ser fram emot att få se deras omtalade fotostudio, som jag förhoppningsvis kommer att få jobba i om ett år! Ska bli skojigt.
Jaja, nu har jag käkat klart så nu drar jag mig mot duschen som kallar på mig i denna attans kyla!
Hörs sen!
Ciaomao xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0