a visit in my past..

Tjeeeenare!
Det blev inget besök på landet idag.. 
Har dock nyss kommit in från en lååång promenad (inkl. en del fotografering hihi) med lillasyster! Besökte mitt gamla  "extradagis" här i området! Gud vilka minnen o flashbacks säger jag bara.. önskar ibland att jag var tre igen, o de enda problemen man hade var vem som skulle gunga först, eller vem som skulle få ha den finaste sparkcykeln!
I alla fall så var det en riktigt härlig känsla att komma tillbaka! Att sitta på exakt samma ställe som man satt för tolv år sedan.. grymt coolt!
Nu ska jag sortera bland fotona o käka kanelbullar.
Ska försöka hinna med att redigera o ladda upp bilderna ikväll! Men vi får se om jag hinner :)
Ha det fint sålänge!
Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0