Soldiers of Love.

HEJ. Först av allt vill jag bara be så smått om ursäkt (till er som faktiskt läser bloggen..),
för att jag inte uppdaterat något ordentligt på ett bra tag nu!
Jag har haft en himla massa skräp i tankarna, -läxor, arbeten, gymnasieval, familj, mat (ja, mat..).
Inte riktigt känt att jag haft orken att bry mig om att blogga över huvud taget,
men nu känner jag att jag behöver plånka av mig lite och skriva ner mina tankar igen!
Det är så mycket som händer i mitt liv just nu.. det mesta är totalkaos om jag ska vara ärlig!
Inte alls speciellt kul.. Dock har jag ju resan med klassen +paralellklassen om 11 dagar att se lite fram emot!
Har garanterat bloggat lite om det innan, men vi drar oss i alla fall till Polen för att ha studiebesök och rundturer i Auschwitz och Birkenau. -vi får se hur jag reagerar.. känner att jag kommer att vara a wreck i x-antal veckor efter det nämligen. Jag blir sådär medlidande och sjukt känslig när det gäller sånt. Usch.
-Mascaran lämnas hemma kan jag ju i alla fall garantera!
Det jag egentligen ser fram emot när det gäller resan är ju nattvandringen i Berlin City, vid Berlinmuren och Triumfbågen, hotellvistelsen, bussresorna dit och hem, och båtturen mellan ...några länder. Hahah..
Sorry, är inte så himla uppdaterad än! Jag hakar bara på alla andra så ska det säkert gå finemang! Haha.
Åker på Måndagen den 21 och kommer hem igen den 25. Två av dagarna (tror jag..) tillbringar vi på koncentrationslägerna, och en av dagarna i en Saltgruva i närheten! (guidade) rundturer, såklart!)
Jag ser fram emot det eftersom det kommer att vara något jag aldrig kommer att glömma!
Sista dagen i Polen är det SHOPPING i Krakows enorma köpcentrum med ...väääääldigt många butiker! Hehe..
Hört att det finns ett lokalt Starbucks med.. -gissa vem som kommer leva där?!
-MOI IS SKYLDIG!! Haha.
Anyways.
Nog babblat om Polen! Så, vad händer i era liv?
Haha nej jag vet inte..
Åh, förresten, vill ni veta en grymt kul sak?!
EINSTEIN KOM MED I MELODIFESTIVALEN 2012!!!!
Jag? Stolt?! PHFFFFFFT.
(Okej, got me. Jag är masssssssor med stolt! Aaaah.)
Här ska barnbidrag, mammas månadslön och hela fadderuttan röstas bort! WOHOOOO.
Så förbaskat BRAAAAAA! Låten han ska tävla med heter 'Soldiers'. Låter som att det är en såndär typisk Ulrik -låt. En sån som kommer rakt ifrån hjärtat och är sådär ärlig och helt jävla underbar! Vi får väl se vad han har hittat på.


Nu ska jag gå och hjälpa mami med maten tänkte jag,
bloggar väl sen igen någon gång! Redan ikväll kanske? Hm.. we'll see. ;)
Fred ut, luvies.
/E.


Kommentarer
erica

mycket bra att du börjar blogga igen! :D

2011-11-10 @ 16:22:54
URL: http://ericannilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0